BrainTV review

Au trecut aproape doua saptamani de la lansarea BrainTV si n-am vrut sa intru de la inceput ca sa vad ce senzatie am cand intru si gasesc continut destul. Nu am timp sa fac un review lung dar dupa ce am intrat si am navigat si am vazut si toate clipurile pana acum feedback-ul meu e asa : Minusuri : – Prea putin continut. Mult prea putin. Stiu ca e greu sa faci video original, e greu sa alergi dupa oameni pentru interviuri, dar…inainte de lansare as fi facut mai multe clipuri cu care sa umplu situl – Ideea de "televiziune pentru oameni inteligenti" m-a facut sa ma gandesc la altceva decat la interviuri in mare parte despre business. Dar cine stie….probabil vor urma si alte tipuri de "emsiuni", nu-i asa Emi? – Prea putine categorii : Internet, Business, Showbiz, Publicitate sunt insuficiente pentru oamenii inteligenti. As completa cu : Cultura, Dezvoltare personala, Vanzari ca sa spun doar ce ma intereseaza pe mine – Lipsa reporterului. Si in comentarii am vazut mai multi vizitatori care se plangeau de asta. Emi, daca tu esti reporterul..nu te teme sa vorbesti..ne plac vocile oamenilor. – Inca…se incarca greu si nu cred ca e de la mine pentru ca am teava rapida. – Audienta este doar audienta. Nu sunt profile pentru utilizatori, nu se merge pe ideea de comunitate. In afara de cei care lasa comentarii, nu stii cine te vizioneaza. Plusuri : – design si layout frumos si simplu. Imi place. – Playerul de marimi generoase. Imi place ca pot sa vad un clip de la distanta din pat. – Calitatea video buna – Navigarea rapida si foarte usoara – Cand lasi un comentariu poti pune link catre blogul tau. …… astept continuarea.

5 thoughts on “BrainTV review”

  1. Nu am blogat despre asta, ca si-asa e un subiect prea “fierbinte” pe net, dar si mie mi se pare cam saracutza oferta BrainTV. Emi a reusit o campanie de lansare foarte buna, dar pana la urma conteaza si implementarea – iar in cazul asta este una … subtirica. ArhiTV, BusinessTV, e-ok si alte videobloguri au mai mult si mai bun continut. Pacat de design, pacat de PR, pacat de partea tehnica.

    Si, da, principalul defect este faza cu scosul vocii reporterului din ecuatie. Know your audience, dude! – cei care se uita la chestii pe net fac de obicei multitasking, nu ii poti forta sa stea cu ochii lipiti de filmulet ca sa fie pe faza cand se mai “vede” vreo intrebare si astfel sa poata prinde logica interviului.

    PSS. intrebarea “Andresa sau Zoso” este gresita, blogosfera nu e polarizata intre cei 2. Nu stiu daca a fost careva sa zica Zoso in defavoarea Andresei – pana la urma cu totii suntem putin cavaleri, plus ca oamenii scriu lucruri distincte.

  2. @adrian, mersi pentru review. Stim ca deocamdata avem foarte putin continut, dar lucram la asta. Legat de categorii, don’t worry, o sa mai apara, toate la timpul lor :)

    Legat de voce, noi am vrut asta. De ce? Pentru ca oamenii sa se uite la material si sa vina cu idei, critici si sfaturi, in loc sa-l asculte si sa faca altele in acelasi timp ;). Vom avea cateva materiale cu reporter, insa, curand ;).

    Legat de tzeava, mergem pe gigabit si avem peering cu 99% dintre provideri. Ar trebui sa mearga bine, cine-ti da net?

    Legat de audienta, workin’ on it. Vrem sa crestem o comunitate, dar o luam usurel.

    @alex. pe web exista doua moduri de a lansa produse/servicii:

    1. Lucrezi la el un an, doi, il periezi, aranjezi, parfumezi si-apoi ii dai drumul. In felul asta risti sa pierzi din momentum (pentru tine si echipa) si sa vina altii peste tine, dar ai sanse mai mari sa te ridici la nivelul asteptarilor.
    2. Construiesti un produs/serviciu functionabil, poate un pic disruptiv, il testezi putin si-i dai drumul. Apoi astepti si implementezi feedback.

    All in all, eu totdeauna merg pe varianta 2. Mi se pare cea mai naturala intr-o piata unde totul se misca cu o viteza ametitoare.

  3. M-am uitat putin peste site.
    La prima vedere, pare foarte interesant.

    Sa nu uitam ca, pentru urice proiect, s-a depus suflet si energie.

    Chiar daca nu iti iese din prima, incerci din nou, pana ceea ce ai creat, ramane in picioare.

Comments are closed.