Cred ca una din principalele probleme pe care le au oamenii in momentul de fata este DEFOCUSAREA. Eu ma confrunt cu ea zi de zi, tu te confrunti cu ea zi de zi. Suntem asaltati de tot felul de idei, mesaje, telefoane, mailuri care ne bombardeaza, ne tin ocupati si ne ajuta foarte putin sa terminam un lucru de care ne apucam.
Ce faci cand te confrunti cu o problema si ai prea multe idei in cap despre cum sa o rezolvi? Ai face-o si pe-aia, si pe cealalta…si totusi fiecare lucru necesita timp si resurse si nu vrei sa le risipest in zadar. Ti-ai dat demisia de la locul de munca si trebuie sa-ti gasesti altceva, cum procedezi? Ai de organizat un eveniment si ai foarte multe idei in cap. Cum procedezi? Pe care le aplici si pe care nu?
Am facut un clip video rapid in care am incercat sa arat care este procesul prin care prioritizez eu ideile care imi vin cand ma apuc de treaba. Nu tineti cont de calitatea video sau de greselile de limbaj, n-am stat sa-l editez deloc. Spuneti-mi la sfarsit, in comentarii cum ati putea aplica metoda aceasta la situatia in care sunteti voi acum.
P.S. Cel mai bine se vede FullScreen.
Later Edit. Unii au tras concluzia ca eu sugerez sa-ti iei un job ca sa iti faci rost de o masina in 12 luni. Gresit. E un exercitiu de creativitate si atat. Am inregistrat video in timp ce imi notam ideile care imi veneau si incercam sa le prioritizez. Nu inseamna ca ideile in sine trebuie tinute minte ci procesul de prioritizare.