Prea mult zgomot

Imi place la nebunie Gary Vaynerchuck si zilele trecute il urmaream cum a pus punctul pe i in ceea ce priveste tot acest zgomot din jurul nostru pe internet. Suntem asaltati de mailuri, sms-uri, mesaje pe YM, twitter, facebook, etc incat nu stim care sunt lucrurile importante si care nu.

Cu dedicatie lui Andrei care asteapta ceva extraordinar.

P.S. Stiu n-am mai scris de multicel pe blog. O sa revin cu noutati.

6 thoughts on “Prea mult zgomot”

  1. Mersi de recomandare. :)
    Sunt de acord cu tot ce spune. Doar ca e nevoie sa alegem. Nu pot ca 24 de ore din 24 sa imprastii “word-of mouth” fiindca nu as mai avea timp sa creez ceva care sa merite imprastiat.

    Si atunci imi aleg canalele. Iar twitterul pare cel mai prost dintre toate pe care le folosesc acum. Evident, e posibil sa ma insel. Am spus “pare”.

  2. deocamdata audienta de pe twitter este infima. Acum se construieste ceea ce poate fi o unealta excelenta pe viitor.

    Am observat ca preferi sa scrii pe twitter de pe web. In felul asta cred si eu ca e greu sa tii pasul cu updateurile.

    Baga twhil sau twitterfox si lucrurile vor parea de 10 ori mai usoare.

  3. Frate, dar nu vreau sa tin pasul cu update-urile!!! Ca am si eu o viata, am niste proiecte la care lucrez, nu pot sa citesc toata ziua ce a mancat fiecare la pranz sau azi-dimineata.

  4. Twiteru asta ”pare’ inca un motiv in plus sa nu te mai vezi face to face cu persoana respectiva. ,

    parca tot mai misto e clasicul ‘hai la o cafea sa mai discutam !’ ;)

    parerea mea…

  5. cu cit domeniul de activitate al firmei tale este mai important pentru altii, cu atit mai puternic este word of mouth. Pot sa-ti spun din experienta ca el functioneaza excelent si as spune aproape exclusiv ca singura modalitate eficienta de promovare in medicina.

    la inceputul carierei mele medicale am incercat tot felul de modalitati de reclama si am urmarit avid impactul lor. in afara de recomandarea personala (pacienti care iti trimit alti pacienti) restul este apa de ploaie. orice ar zice marketerii, orice te-ar face sa crezi cei din publicitate, in medicina lumea isi alege serviciu 99% din recomandarea altor persoane.

    tot din experienta iti pot spune ca am gresit. de-a lungul carierei am ignorat sau am tratat superficial oameni care ulterior s-au dovedit a fi potentiali “grei” (pentru ca nu stiam cu ce se ocupa in momentul in care ma contactau). dupa citeva asemenea greseli mi-am schimbat total conduita. nu mai judec dupa aparente, dupa cum se imbraca sau vorbeste omul. persoane la prima vedere nesemnificative pot fi adevarate mine de aur.

    am invatat aceasta lectie. incerc sa raspund la toate emailurile pe care le primesc, cit mai repede. cit inca mai pot :) pentru ca sint de acord cu Andrei, la un moment dat trebuie sa-ti faci si sa utilizezi o lista de prioritati.

Comments are closed.